Äntligen.

Idag har jag lämnat in hemtentan.:) Det kändes skönt. Nu kan man som inte ändra något mer eftersom att den är bortom räddning.:D Nej men allvarligt så känns de riktigt skönt att ha de bort gjort.:D
Firade med smörgåstårta från stigs konditori..=) JUM. Lite lyxigt kändes de dock att göra de på en onsdag.:) Men Chrille tyckte jag var värd det. mohahaha
Sitter och ska se

Vet inte om de är en film för mig men jag har väl tänkt försöka se den i alla fall.:) är väl en sån film som man ska ha sett.:) Här om dagen så såg vi Milk med Sean Penn.:) Den var riktigt jävla bra tycker jag.
Intressant sätt att filma på och bygga upp en biografi på.
Chrille har varit duktig och tvättat idag och jag har gjort budget för sommaren.:) Skönt.
Igår deklarerade jag min skatt också.:) Blir återbäring för mig , precis som jag räknat med.
Men de är ändå skönt att få de svart på vitt.:)
Tog de ganska lungt i helgen.:D Fast ja, på lördagen så hade vi balkongfestival.:D SWEET.:P
Det är ju inte för inte som vi har kul i alla fall.:) Blir kanske en repris i sommar.
Har varit skönt väder här i stackars Skellefteå också.:) Väldigt skönt. De har börjat smälta och man ser asfalt på en del ställen men det är väl inte vår här riktigt än.:P Men man kan ju hoppas i alla fall.:)
Imorgon blir de första dagen på den nya kursen.:) Moment C , det sista momentet innan sommaren..läste lite av studieguiden. De blir en sals tenta, en hemtenta , en skriv uppgift och fyra/fem examinerade seminarium typ. Men då är den på 15 poäng och 10 veckor.:P Så nu är dessutom halva terminen bort gjord. Har haft två 7,5 poängs kurser på fem veckor vardera. De känns inte som att man har gått skola i tio veckor redan. Men samtidigt så är tio veckor ingenting..Allt går så fort. Jag är inte direkt van att ha ett tempo i mitt liv.:P haha Men de är då ingen nackdel.:P Har hunnit med att köpa simkort på edda hallen också.:) Men inte hunnit med att simma så mycket än men de ska de bli ändring på.:D
Nej nu ska jag se brokeback mountain och mysa med Chrille.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0