Addicted.

Ja, beroende av att flytta skulle man kunna tro att jag är. Ha! Har börjat så smått hålla utkik efter en lite större lägenhet. Visst är de illa? Har bott på Storgatan sen 13/11-09. Innan de så flyttade jag till Skiftesgatan 17/7-09..hm ganska mycket flyttar i förra året. Började att med att flytta hemifrån då jag var arton..flyttade in i en lägenhet i bureå [1] med min dåvarande kille, Daniel, typ i oktober 04 måste de ha blivit. Där bodde vi i åtta månader , då flyttade vi in till en lägenhet på Hemmansgatan [2] (anderstorp) där jag bodde i tre månader tror jag, för sen så gjorde vi slut och från mitten på september fram till första november bodde jag återigen hos mina föräldrar i Bureå [3].  1 november 2005 fick jag min första egna lägenhet på Moröbacke [4] på Lyckogränd. Oj vilka fester jag hade där. Haha I Januari 2006 blev jag tillsammans med Mullster och jag började tycka de var segt att bo på Moröbacke då de var 6km från centrum (där jag jobbade.:P). Så jag och min syster bestämde oss för att flytta ihop och hade tur att få en tre på Skiftesgatan [5] den 1/3-06. De slutade med att jag, syster ,Mulle & Tommy bodde i denna lägenhet. Ett riktigt kollektiv! Vi hade en härlig sommar där med mycket festande , och för min del mycket jobbande också. Där i augusti började vi känna att de var dags att röra på sig igen. Så då började letandet efter lägenhet, igen. haha.:P Jag tror att de var i november 06 som jag och Mulle fick en lägenhet på sjungande dalen [7]. Där bodde vi faktiskt i ett och ett halvt år. Rekord för mig på samma ställe. hahahaha :P Men vi lessnade på sjungande dalen efter typ 14 månader så vi började leta lägenhet då, och fick ganska fort fast i en lägenhet på Hemmansgatan [8] (igen för min del),  där vi flyttade in i februari -08 tror jag de blev..Där bodde jag som sagt till Juni i fjol då jag flyttade till Skiftesgatan [9]. Och nu bor jag med Chrille på Storgatan[10] och är sugen på flytt igen. HAhaha. Nej fy fan vad less jag är på flyttandet..Tio gånger på fem ½ år..Och jag är uppenbarligen inte färdig flyttad..haha Illa
Nej de jag tänkte komma fram till är :
TACK GODE GUD FÖR ATT MAN HAR EN UNDERBAR FAMILJ OCH UNDERBARA VÄNNER SOM STÄLLER UPP!
(och hjälper en dåre att flytta när de behövs.;)vilket kanske är lite ofta ibland.:P )

Kommentarer
Postat av: mor

Jo, du, det är bäst att tillägga detta med fet stil=D

2010-03-10 @ 08:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0