Musik.

Jag gillar musik!
Har aldrig lyssnat på Massive Attack men Chrille spelade (eller han spelade inte han körde igång spotify) lite för mig ikväll. Teardrop med ovan nämnda band kan jag verkligen rekommendera. Man måste nog börja se fler band dokumentärer också.. Verkar finnas massor. Tror jag har sett två hitintills men jag kan inte ens komma ihåg vilka de är..eller Sid & Nancy, om sex pistols och Detroit rock city med Kiss tror jag att det är.:D Vänta har sett någon med Ramones också.:D Hehe Väldans bra filmer.:P Eller ja, dom är väl se värda iaf.:P Hoppas förövrigt att det inte snöar så mycket imorgon bitti då jag ska gå till jobbet..hoppas också att det inte är kallare än -20...tur att man inte har såååå långt till jobbet iallafall.:D Nej, nu blir det att mysa lite med sambon.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0