Föreläsningar...

Har en föreläsare som har en väldigt bra sagoberättar röst...inte så bra då man ska försöka hänga med, finner det väldigt sövande...
Sen hjälper det inte att de tär om regeringen som han föreläser om..kanske inte det mest spännande som jag har varit med om..:P
Idag ska jag göra Chilli con carne till middag.:D Tycker faktiskt att det är jätte gott.:D Speciellt då man får göra det själv.
Blir lite små störd på att när jag skriver så gör jag stycke indelningar men det syns inte då jag uppdaterar inlägget..jag är för icke teknisk för att fixa det.;D
Längtar till jul och all julmat.:D Mysigt.;D Uppesittar kväll med mysigaste systrarna Wiklund också.:)
nej, ska väl hänga med på föreläsningen.:D

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag antar att jag inte missat speciellt mycket idag, hoppas jag iaf! Ligger i feber men måste ta mig till skolan imorgon. Jäkla samtal som ska göras. Ha det gott

2010-12-08 @ 18:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0