work work work

:P Har jobbat idag.:) Från nio till sex. Man blir ganska slut i kroppen av de när man är van att sitta vid skolbänken..
När jag gick hem efter jobbet så kände jag mig tokigt pigg och tänkte att man nog skulle kunna fara och simma en sväng...
Men nu när jag har ätit middag och suttit en stund är jag alldeles död.
Känner inte för att röra på mig ens en meter...
så de får vänta tills imorgon..:)
Har föreläsning imorgon mellan 1400 och 1600 , sen på fredag har jag mellan 0800 och 1000...ovärt då de är samma föreläsare..men de är klart man förstår väl att föreläsaren som kör från umeå inte vill stanna i skellefteå till sex på aftonen eller att de som pendlar från andra städer vill ha så långa dagar...
men men de resulterar i att jag får mkt läsa på skolan tid.:D Det är bra...haha.:P
Jag har då läst två av fyra böcker till sals tentan..har tänkt läsa en till imorgon..(de var bara typ 150 sidor sammanlagt som skulle läsas i de två böckerna som jag läst.:P ) tror de var typ 159 sidor hela boken..så de ska väl inte vara några större problem att hinna klart..sen är de bara den boken jag inte hittade sist jag var på bibblan och letade men de ska nog gå bra. Får väl be om hjälp annars.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0