Man skulle kunna påstå...

att jag har tagit påskledigt. Har inte haft tid/ork/lust att skriva blogg.:P
Har flängt runt hos släktingar och vänner , haft de mysigt och trevligt och vilat ut och inte tänkt på skolarbetet särskilt mycket tack och lov för varje gång jag gör de så smyger sig lite panik på över att jag inte har tagit tag i de än..
Men samtidigt så känner jag mig ganska lugn för jag har en plan.(?!) kanske inte..men jag har hopp i alla fall..:D
Imorgon blir det middag hos mormor Ally & morfar Torsten med hela familjen Wiklund + respektive.
(Dvs de fem original Wiklundarna , Chrille & Linas kille Frasse (Marcus).
Ottoman Bergamo skinnpuffar idag på blocket. I ny skick! Dom fanns på Duka en gång i tiden, jag hade tittat på dom flera gånger och gillat dom massor  men känt mig lite snål...299kr st..Men nu blev de 3 för 450 kr väldigt lagom.
Ska väl ta och lägga upp nå bild på dem .:P Men inte nu för nu har jag tänkte sova.:D
Godnatt & Glad påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0